שינוי דרמטי ביחסי ישראל-ברזיל: נשיא ברזיל הנבחר יבקר בישראל

שלמה ריזל No Comments on שינוי דרמטי ביחסי ישראל-ברזיל: נשיא ברזיל הנבחר יבקר בישראל

מועמד הימין ואוהד ישראל נבחר לנשיאות ברזיל, לאחר שסחף אחריו את מדינת הענק. ראש לשכתו מסר כי אחת מהבטחות הבחירות שלו לבקר בישראל תתממש בקרוב, האם הנשיא צפוי להכריז כאן על העברת השגרירות?

הנשיא הנבחר צילום: צילום מסך יוטיוב
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר הניצחון הסוחף למועמד הימין, אוהב ישראל ז'איר בולסונרו שנבחר לנשיא ברזיל, הדמוקרטיה הרביעית בגודלה בעולם. מסתבר שהטראמפ הברזילאי כפי שכונה בתקשורת, מתכוון להצמד לדרכו של נשיא ארה"ב ולעמוד בכל הבטחות הבחירות.

נשיא ברזיל הנבחר ז'איר בולסונרו הודיע רשמית כי בכוונתו לממש את אחת מהבטחות הבחירות שלו ולבקר בישראל בהקדם. את הדברים מסר ראש לשכתו, אוניקס לורנזוני. בולסונרו יבקר קודם לכן בצ'ילה ובארצות הברית.

הנשיא הנבחר אף הבטיח, כי יעביר את השגרירות לירושלים, יסגור את השגרירות הפלסטינית בברזיל מכיוון שאין מדינה כזו. ויבקר בישראל מיד לאחר היבחרו. בברזיל ישנה קבוצה של מיליוני בני אדם המשתייכים לזרם הנוצרי האוונגליסטי שפועל רבות למען מדינת ישראל.

מדובר בשינוי דרמטי ביחסי ישראל ברזיל, תחת הנשיאה הקודמת שהייתה פרו פלסטינית ואנטי ישראלית, יחסי ישראל ברזיל ירדו לשפל חסר תקדים, עד כמעט נתק בין הממשלות. מהיום ישראל תקבל ידידה חדשה ועוצמתית בעולם דבר שיסייע לה רבות.



0 תגובות